Tuesday, November 07, 2006

Standing Still!

10 Comments:

At 10:41 AM, Blogger 3lool said...

soooooooo nice

but seems lonely :(

 
At 9:18 PM, Blogger Dananeer said...

عندك حق بس معرفش ليه انا حسيت بغير الوحده و انا شايفاها
مزيج من السكون و القوه

 
At 11:05 AM, Blogger ابن مرّ said...

أنا بقى شفت فيها البدايةوالنهاية والتكرار لتجربة الحياة وفي نفس الوقت التفرد الجميل

بجد أنا معجب جدا جدا بفكرة المدونة دي

 
At 10:17 PM, Blogger Dananeer said...

ابن مر شكرا على الزياره
انا مكنش فى نيتى ابدا انها تكون مدونه صور
كنت ناويه اخليها افرغ فيها كافه احاسيس الاكتئاب و الغضب
حتى من نفسى
و مقدرتش
(">)
عموما الصورو اللوح بتدينى احساس حلو

 
At 6:58 AM, Blogger L M A R said...

صورة جميلة ..
ومدونة ظريفة
يسعدني جدا اكون متابع لمدونتك Dananeer.

 
At 1:38 AM, Anonymous Anonymous said...

صورة أكتر من ممتازة
إوعى تقولي انك انت اللي مصوراها !
انا نزلتها عندي من كتر ما هي جميلة .
تحياتي

 
At 2:24 AM, Blogger Dananeer said...

ربنا يخليك يا اشرف
لا يا سيدى مش أنا اللى مصورارها

 
At 5:21 AM, Blogger Tamer Nabil Moussa said...

صورة عايزة تقول حاجة


تحياتى

 
At 9:42 AM, Blogger santakarim said...

i love it :-) simple but it tells a lot ..

 
At 12:37 AM, Blogger Dananeer said...

عبدالرحمن اهلا بيك

تامر شكرا على كلامك

kareem visting me i can belive it(">)
thanks i'm the one who love ur graphics

 

Post a Comment

<< Home